Új kampányt indított a BMW Activate the future címmel, melyben foglalkoznak a túlnépesedő városokkal, illetve, hogy kapcsolódjon az autógyártáshoz is a fő irányvonal az, hogy mi lesz a közlekedéssel. Természetesen prózaibb oka is van a sorozatnak, ez fogja elővezetni a tanulmányként már korábban látott elektromos ActiveE modellt, illetve talán a Megacity-nek is jó alap lehet.

Összesen 4 kisfilm lesz a sorozatban, a második február 8-án érkezik, majd pedig szintén február 15-én és 22-én láthatjuk az újabb részeket.

A tv reklámok helyett ezúttal a közösségi hálózatokon folyik a kampány, ami az egyre nagyobb térhódítását figyelembe véve a nyilvánvalóan kisebb költség mellett valószínűleg jó döntés.

A BMW-nek nem ismeretlen terület a kisfilmek világa, hiszen 2001-ben indult a BMW Films sorozat, amelynek ugyan nem volt hasonló mondanivalója, de például a Guy Ritchie rendezte Star, amiben Madonna szerepelt a főhős E39 M5 mellett igazi klasszikus lett. Mostanában pedig az Unscripted sorozat fut, amiben inkább a személyekre helyezik a hangsúlyt és inkább régebbi modellek szerepelnek benne.

Tehát figyeljétek a következő részeket, biztos érdekes lesz.

http://www.bmwactivatethefuture.com

Csak azt nem értem, hogy a feliratkozáshoz miért van szükség irányítószámra… Aki szeretne feliratkozni 5 számjegyet adjon meg és akkor elfogadja.