Néhány kiválasztottnak abban a szerencsében volt része, hogy benézhetett az M garázsba. A széria és versenyautók mellett van ott pár különleges modell is melyeket alig mutogattak.

A képeket elnézve minden M modellből megtalálható itt 1-1 példány, a BMW-t szeretőknek ez a hely maga a mennyország. A hely különlegességét az adja, hogy a piacra nem került koncepciók, vagy prototípusok is itt vannak, szerencsére megtartották őket.

Amelyik modellről több kép is volt, azokat külön galériába rendeztem, a végén pedig a maradék is megtekinthető. Némelyiket láthattuk már korábban is, van azonban olyan is, amit eddig érthetetlen okokból nem mutattak meg.

BMW E34 M5 Cabrio

BMW E46 M3 Touring

BMW V12 LMR

BMW X5 Le Mans

Ez a modell az egyik kedvencem mind közül, a bemutatása óta rajongok érte, a kinézete brutálisan gyönyörű, a motor pedig maga a csoda, a hangját hallva mindig megborzongok. Ennek az autónak muszáj a hangját is hallani, régebben egy német TV műsorban mutatta be Hans Joachim Stuck. És itt érdemes megjegyezni, hogy miért is a BMW a legszimpatikusabb gyártó. Meg kell nézni hogy hajtja az egyetlen példányban létező autót és ez csak egy rövid adás kedvéért történt. Újságírók le szokták írni, hogy hogyan zajlanak a nemzetközi bemutatók a különböző gyártóknál. Az Audi R8 bemutatójánál azt írták, hogy a felvezetőautó jelentősen visszafogta a tempót, maximum lemaradva tudtak nagy gázt adni. A BMW ezt máshogy csinálja, az M6-os bemutatásakor ha jól emlékszem egy M3-as volt a felvezetőautó és eleinte még úgy gondolta a cikk írója, hogy majd visszafogja a V10-es M6-ost. Valójában pedig elindulásnál és megálláskor tudtak csak közel kerülni az M3-hoz, olyan tempót diktált a profi a pályán, hogy az erősebb modellel sem nagyon tudták tartani a lépést. És ez így is van rendjén, sportos autókat gyártanak, amiket hajtanak is a tulajok, képmutatás lenne lassan poroszkálni a bemutatón, hiszen mindenki arra kíváncsi, hogy hogyan megy.

Az utolsó galériában érdemes megnézni a garázs padlóját, a sok gumicsík is arról tanúskodik, hogy a dolgozók is élvezik amit csinálnak és szemmel láthatóan ebből a vezetőség sem csinál problémát.

BMW M5 CSL

BMW M8

BMW Ur-Roadster

BMW E30 Pickup

M garázs