A korábbi Mansory F01 okozta megrázkódtatás után jöjjön most egy kicsit más sokkhatás.

A Manhart Racing úgy gondolta, hogy az X6 M V8-asa (S63) belefér az M3-as orrába. Igazuk lett, kicsit ugyan nagyobb púpot kellett csinálni a motorháztetőre, amit ezzel együtt szénszálasra cseréltek és az X6-ban látható motorburkolatot sem rakták fel, de benne van. Ha már amúgy is autón kívül volt a 4,4 literes motor nagyobbra cserélték a két turbót, módosították a vezérlését és a kipufogót is huzatosabbra cserélték. Az eredeti 555 ló helyett 707-et kaptak. Azért, hogy a nagy tempó után meg is tudjon állni, a motor mellett a fékeket is a donortól kapta, ami a súlyuk közti különbséget figyelembe véve igen hatásos lehet. Szerencsére a külső módosításokat a szükségesen felül nem vitték túlzásba, bent is az új ülések és a váltókar (a váltó is az X6 M-ből érkezett) jelentik az egyedüli változást. A gyorsulására több adatot találtam, ezek 3,9 és 3,3 mp között vannak, a teljesítményt tekintve a kisebb érték illene hozzá. Kétszázra 10 mp körül ér, a vége pedig 340 felett van. Kérdés, hogy egy 1600 kg körüli autó hogyan tud utcai gumikon útra vinni 810 Nm-t. A Sport Auto szerint egyelőre nem nagyon megy neki, de van remény.

A Grip stábja is megkapta egy tesztre az autót és Matthias nagyon élvezte, alatta is táncolt rendesen az autó fara, de őt ez nem különösebben szokta zavarni. 2:03-kor a driftes beparkolása pedig igazán jól nézett ki. Utána pedig megint kiment az autópályára másokat szívatni. Korábban egy tuningolt M6-tal szintén ugyanezt játszotta és érdekes módon akkor is egy GT3 RS volt az áldozat.

Jó szórakozást: