Újabb vizuális ámokfutást követett el a Mansory minden jó ízlésű autóbarát ellen, ezúttal a BMW F01 gyári kódú 7-es széria volt az áldozat.

A cégnek ez már a sokadik rémtette és úgy tűnik akad rá fizetőképes kereslet. Pedig korábban igényes munkákat is tudtak készíteni, láttam tőlük Bentley átalakítást, ahol a beltér anyagait cserélték még igényesebbre és volt idő, amikor a külsőhöz is óvatosan és ízlésesen nyúltak. Pár éve azonban valami elpattant náluk, meg egymás után mutatják be a harsány és túlzó módon átalakított modelleket.

A képeken is látható 7-es szériánál majdnem sikerült jót csinálniuk, de végül ismét mellényúltak. A felni annak ellenére, hogy nem gyári, meglepően jó lett, már ha eltekintünk 22″-os méretétől. A hátuljával sincs különösebb probléma, a kipufogó és a diffúzor egy kicsit bazári, de még határeset, a csomagtartó kis légterelője rendben van, a tető spoiler is. A küszöb és a hátsó lökhárító meglepő módon nem ér a földig, egész használhatónak néz ki. A beltér és egész jó hozzájuk képest, alig nyúltak hozzá, igaz amihez mégis, azt nem kellett volna (kormány). És végül az eleje. Na, az ocsmány. Látszik rajta, hogy az X5 M és X6 M stílusát próbálták megvalósítani, de biztos nem szólt nekik senki, hogy ami jól néz ki egy szekrény méretű orr részen, az igazán otromba lesz egy ahhoz képest kisebb autón. Persze hatalmas a 7-es, de egy X5 vagy X6-hoz képest jóval kecsesebbnek hat. Kivéve, ha teherautó méretű elemeket rakunk rá.

Műszaki téren persze minden hiper, a fent említett elemek majd mindegyike szénszálas, valamint a motorok sem maradtak érintetlenül. A 750-es és 760-as modellekhez érhető el a teljesítménynövelés, amit az ECU és a levegőellátás módosításával értek el. A 750-es már 490 lóerőt és 720 Nm-t tud, a 760-as pedig 640 Le-t és 920 Nm-t. Az utóbbi ezekkel az adatokkal 4,2 mp alatt gyorsul 62 mérföldre, 0,4 mp-cel hamarabb, mint a gyári. Ez a szép a turbós motorokban, hogy viszonylag kis átalakítással is komoly teljesítmény növekedést lehet elérni, a kérdés innentől már csak az, hogy a gyár mekkora tartalékot hagyott a hajtásláncban.

A galéria alapján pedig mindenki döntse el, hogy mit csinálna a Mansory designerével.